Eindelijk officiëel!

9 juli 2014 - Oudenaarde, België

Beste familie en vrienden,

Ik heb goed nieuws, het is eindelijk officieel, ik mag op stage vertrekken! Het zijn nog een paar spannende weken geweest. Voor de mensen die niet op de hoogte waren, het zit als volgt in elkaar: omdat ik pas eind september was ingeschreven heb ik 2 vakken van mijn eerste jaar niet kunnen afsluiten. En om op stage te mogen gaan moet het eerste jaar helemaal afgewerkt zijn. Maar vandaag heeft de examinatorenraad besloten om een uitzondering toe te staan.

Dat betekent concreet dat ik vertrek op 1 augustus om 11u50 vanuit Zaventem om met een overstap in London heatrow om 16u40 plaatselijke tijd in Seattle te landen. Op 2 augustus ga ik aan boord van de MS Westerdam om mijn stage te beginnen. Vanaf dan is het geen frietjes met pepersaus meer, geen préparé en geen gras afrijden(niet dat ik dat zoveel doe, maar ik vond niet onmiddellijk 3  dingen)

Nu kan de voorbereiding pas echt goed beginnen. Gisteren ben ik nog naar de Amerikaanse ambassade geweest voor mijn crew/transit visum aan te vragen. Vrijdag gaan we kleren shoppen voor zowel mijn verschillende uniformen alsook kleren om met mijn luie kont in de bahamas op het strand te liggen. Als jullie handige tips hebben van wat ik moet meenemen, gooi maar wat in het commentaarvak onderaan.

Nu de voorbereiding een tandje hoger schakelen ga ik ook proberen om jullie vaker op de hoogte te houden, schrijf je hier rechts maar in voor de mailinglijst zodat je zeker niets mist.

enthousiaste groetjes

Jens

1. Henk:
    9 juli 2014
    Muziek!!!!! :-)
  2. Sander:
    9 juli 2014
    Foto van liesbeth ? ;) have fun en veel succes maat!
  3. Donald en Sabine:
    10 juli 2014
    Misschien ook een foto van je sponsors, je ma en pa :)
  4. Joan:
    23 juli 2014
    Eindelijk gaan varen, iets waar je al zolang naar uitgekeken hebt. Doe uw best en zie dat je nog mag meegaan en profiteer ook soms eens en denk eens aan allen die hier blijven. Ik kijk al uit naar een foto van walvissen.
  5. Hilde:
    29 juli 2014
    Nog drie keer slapen en het avontuur kan beginnen, geniet ervan. Je zal veel te vertellen hebben als je terug bent
  6. Hilde weyts:
    2 augustus 2014
    Goeie vaart en geniet er maar van. Denk ook eens aan de thuisblijvers en post af en toe eens een foto!